Instytut Fotografii i Multimediów

2

Sekretariat Instytutu Fotografii i Multimediów

pokój 30
ul. Franciszkańska 76/78

mgr Joanna Dryńska

42 254 75 71

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • 01.jpg
    Filename: 01.jpg
    Size: 479.87 KB
  • 02.jpg
    Filename: 02.jpg
    Size: 541.1 KB
  • 03.jpg
    Filename: 03.jpg
    Size: 199.08 KB
  • 04.jpg
    Filename: 04.jpg
    Size: 753.17 KB
  • 05.jpg
    Filename: 05.jpg
    Size: 224.02 KB
  • 06.jpg
    Filename: 06.jpg
    Size: 1738.77 KB
  • 07.JPG
    Filename: 07.JPG
    Size: 951.92 KB
  • 08.JPG
    Filename: 08.JPG
    Size: 1229.1 KB
  • 09.JPG
    Filename: 09.JPG
    Size: 1284.95 KB
  • 10.jpg
    Filename: 10.jpg
    Size: 893.63 KB
  • 11.jpg
    Filename: 11.jpg
    Size: 632.3 KB
  • 12.JPG
    Filename: 12.JPG
    Size: 981.78 KB
  • 13.JPG
    Filename: 13.JPG
    Size: 718.77 KB
  • 14.JPG
    Filename: 14.JPG
    Size: 2225.32 KB
  • 15.jpg
    Filename: 15.jpg
    Size: 579.21 KB
  • 16.jpg
    Filename: 16.jpg
    Size: 713.99 KB
  • 17.jpg
    Filename: 17.jpg
    Size: 489.29 KB
  • 18.jpg
    Filename: 18.jpg
    Size: 793.34 KB

Asystent:

mgr Anita Osuch

Technik laborant:

mgr Bartłomiej Flis

Typ studiów:

studia I stopnia
studia II stopnia

Nr sali: 103, 110

Charakterystyka:

Pracownia specjalistyczna, dyplomująca.

Program Pracowni Działań Fotograficznych poświęcony jest zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania fotografii w obszarze współczesnych sztuk wizualnych. Obejmuje zagadnienia dotyczące tworzenia komunikatów w których fotografia stanowić może zarówno autonomiczny środek wypowiedzi, jak też być częścią multimedialnej lub interdyscyplinarnej całości.

Pracownia Działań Fotograficznych jest przestrzenią eksperymentów artystycznych i dyskusji nad problemami związanymi z medium fotografii, ale także miejscem nauki technicznych aspektów fotografii (w szczególności fotografii studyjnej). Podstawową metodą kształcenia są zadania praktyczne, których celem jest inspirowanie studentów do poszukiwania własnego sposobu wyrażenia określonej koncepcji. Stanowią punkt wyjścia do pracy, której etapy i rezultaty prezentowane i omawiane są podczas zajęć. Ważnym elementem przedmiotu są prezentacje problemowe, ilustrowane przykładami z historii sztuki oraz ze współczesnych źródeł. Stanowią zachętę do jak najlepszych i świadomych rozwiązań, które niejednokrotnie realizowane są w tworzonych przez studentów zespołach.

Podejmowanie na nowo namysłu nad zmianami w relacjach pomiędzy sztuką i rzeczywistością w dobie dynamicznych przemian technologicznych jest niezwykle ważna, a otwarta dyskusja i wspierająca atmosfera sprzyja rozwojowi świadomości artystycznej oraz pobudzaniu wrażliwości studentów.

Linki do prac pedagogów:

do góry