Instytut Architektury Wnętrz

2

Sekretariat Instytutu Architektury Wnętrz

pokój 134
piętro I, pawilon C1
ul. Wojska Polskiego 121

Elżbieta Wysocka

42 254 75 50

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • 01.jpg
    Filename: 01.jpg
    Size: 315.5 KB
  • 02.jpg
    Filename: 02.jpg
    Size: 1420.1 KB
  • 03.jpg
    Filename: 03.jpg
    Size: 876.42 KB
  • 04.jpg
    Filename: 04.jpg
    Size: 855.22 KB
  • 06.jpg
    Filename: 06.jpg
    Size: 861.13 KB
  • 05.jpg
    Filename: 05.jpg
    Size: 593.21 KB
  • 07.jpg
    Filename: 07.jpg
    Size: 1049.45 KB
  • 08.jpg
    Filename: 08.jpg
    Size: 170.6 KB
  • 09.jpg
    Filename: 09.jpg
    Size: 489.17 KB
  • 10.jpg
    Filename: 10.jpg
    Size: 250.51 KB
  • 11.jpg
    Filename: 11.jpg
    Size: 469.49 KB
  • 12.jpg
    Filename: 12.jpg
    Size: 300.9 KB
  • 13.jpg
    Filename: 13.jpg
    Size: 190.83 KB
  • 14.jpg
    Filename: 14.jpg
    Size: 334.63 KB
  • 15.jpg
    Filename: 15.jpg
    Size: 442.19 KB
  • 16.jpg
    Filename: 16.jpg
    Size: 314.67 KB
  • 17.jpg
    Filename: 17.jpg
    Size: 336.29 KB

Poziom studiów:

stacjonarne I stopnia

Nr sali: 12 (parter, pawilon B, budynek główny)

Charakterystyka:

„Gry wideo to nie tylko rozrywka, ale również sztuka”

Każdy element składający się na grę wideo stanowi małe dzieło sztuki, a cyfrowa przestrzeń staje się płótnem dla współczesnego twórcy. Niezależnie od tego, czy projektujesz pojedynczy obiekt, wnętrze czy złożone środowisko – stajesz się współautorem wielkiego, interaktywnego dzieła.

Cel i misja pracowni

Celem pracowni jest kształcenie w zakresie projektowania dedykowanego grom wideo (Game Design). Proces dydaktyczny, rozpoczynający się od projektowania prostych obiektów, ukierunkowany jest na naukę samodzielnego podejmowania decyzji projektowych oraz budowania narracji wizualnej przy użyciu formy, proporcji, kształtu, koloru i tekstury. Wykorzystując wiedzę z zakresu architektury wnętrz, student nabywa umiejętność kreowania narracyjnych środowisk, które kontekstualnie nawiązują do schematów obecnych w popkulturze.

Pracownia kładzie nacisk na poznanie i wykorzystanie najnowszych technologii, umożliwiających swobodną ekspresję artystyczną i kreację projektową. Oprócz tradycyjnego warsztatu zapewniamy dostęp do urządzeń wirtualnych (VR), które pozwalają na zwiększenie immersji w projektowanych przestrzeniach, co stymuluje nowe, twórcze metody działania. Stawiamy na rozwój indywidualnego toku projektowego, pozwalającego na osobisty wyraz artystyczny, oraz wspieramy multidyscyplinarne działania mające na celu wzbogacenie doznań odbiorcy.

do góry