Inne wystawy

Poziomy, niejednolity, ciemnoszary prostokąt, z przemieszczonymi, poziomymi akcentami różu i bieli. W prawym górnym rogu błękitny pasek koloru i na nim czerwony napis wielkimi literami: PRACOWNIA 271. Nieco niżej, na węższym pasku tego samego koloru, mniejszą czcionką: PRZEGLĄD PRAC STUDENCKICH. Po środku, rozrzucono schodkowo duże cyfry tworzące datę:15.07.21.
0
  • miniatura
    Filename: miniatura.jpg
    Size: 595.37 KB

Serdecznie zapraszamy do Galerii Pixel Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi na wystawę grafiki cyfrowej prezentującą prace studentów Pracowni Technik Cyfrowych, należącej do Instytutu Grafiki Artystycznej na Wydziale Sztuk Pięknych Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

Wystawę można oglądać online:

Pedagodzy biorący udział w wystawie: prof. Grzegorz Chojnacki, dr Robert Jundo

Kurator wystawy: dr Robert Jundo

Uczestnicy wystawy:

  • Abigail Frączak
  • Adam Kiciński
  • Anna Kacprzak
  • Daria Katura
  • Dominika Góralczyk
  • Ewelina Foltyńska
  • Ewelina Ostrowska
  • Julia Wiśniewska
  • Julia Yousif
  • Kamila Kowalczyk
  • Karolina Piegza
  • Karolina Ślusarska
  • Katarzyna Romańska
  • Katarzyna Koła
  • Krystyna Mirecka
  • Łukasz Żukowski
  • Maciej Sojka
  • Magdalena Tomzik
  • Marianna Kraska
  • Marlena Moradewicz
  • Mateusz Jurczyk
  • Michalina Chełmińska
  • Michalina Jaborska
  • Miriam Jabłońska
  • Nina Andrys
  • Olga Kardas
  • Oliwia Kozłowska
  • Paulina Górniak
  • Sylwia Krzętowska
  • Zuzanna Kunicka

Zajęcia w Pracowni mają przygotować studenta do przyszłej samodzielnej pracy twórczej, a także ugruntować jego wiedzę i umiejętności korzystania zarówno z narzędzia, a także współczesnego oprogramowania graficznego oraz coraz większej liczby urządzeń peryferyjnych (skaner, aparat cyfrowy, tablet, ploter).

Program Pracowni zakłada, że student posiadł już odpowiednią, przynajmniej podstawową wiedzę z zakresu korzystania z oprogramowania, jak i samego narzędzia na pierwszym i drugim roku studiów.

W procesie dydaktycznym wymagana jest znajomość i umiejętność praktycznego wykorzystywania następujących programów graficznych:

  • grafika rastrowa: CorelDraw, Adobe Ilustrator,
  • grafika wektorowa: Adobe Photoshop, Painter,
  • grafika 3D: 3D Studio MAX.

Wszystkie prace wykonane w Pracowni obligatoryjnie muszą być poprzedzone szkicami koncepcyjnymi, rysunkami odręcznymi lub rysunkiem elektronicznym. Prace te są podstawą omawiania i zatwierdzenia tematu z pedagogiem. Znajomość wyżej wymienionych zagadnień ma gwarantować samodzielne i w miarę intuicyjne posługiwanie się tym narzędziem, poprawne i swobodne budowanie formy plastycznej, a także kreowanie własnego zindywidualizowanego języka artystycznego.

do góry