Wydarzenia

2

Studenci z Instytutu Architektury Wnętrz ASP w Łodzi zaprojektowali wizualizację showroomu marki Porsche w ramach konkursu „Porsche Pop Up Store”.

To efekt partnerstwa pomiędzy naszą uczelnią i Centrum Transferu Technologii w Akademii Sztuk Pięknych a Porsche Centrum Łódź. We wtorek 21.02 został ogłoszony werdykt jury konkursu. Laureatami zostali:

  • Maja Deszcz – I nagroda
  • Mateusz Wróbel – II nagroda
  • Aleksander Siąkała – III nagroda

Uczestnicy konkursu przygotowywali projekty pod kierunkiem dr hab. Łukasza Nawrota, prof. uczelni. Serdecznie gratulujemy laureatom i wszystkim uczestnikom.

Prace zaprezentowane przez studentów przerosły nasze oczekiwania – skomentował Robert Kurowski, Marketing Manager Porsche Centrum Łódź.

Poziom prac konkursowych świadczy o jakości dydaktycznej naszej uczelni. Poprzez współpracę ASP ze sferą biznesu, nasi studenci mogą zdobyć ważne doświadczenie. Mamy nadzieję, że dzięki temu w przyszłości będą tworzyć dla równie renomowanych marek – wyjaśnił dr Przemysław Wachowski, Rektor Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

Centrum Transferu Technologii na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi to projekt będący odpowiedzią na zapotrzebowanie sektora nauki i sektora gospodarki, dotyczące wzajemnej współpracy. Projekt jest pomostem łączącym oba światy poprzez wspieranie inicjatyw studentów i pracowników uczelni w zakresie podejmowania innowacyjnych przedsięwzięć i promocji przedsiębiorczości. Uczelnia współpracuje z kilkunastoma firmami.

do góry