System elektronicznej rejestracji na studia

Kontakt

Akademia Sztuk Pięknych
im Władysława Strzemińskiego
ul. Wojska Polskiego 121
91-726 Łódź

Specjalista ds. studenckich i rekrutacji

  • mgr Agnieszka Fajfrowska
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • +48 42 254 75 08

Od 12.03.2020 r. prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00–15.00 lub kontakt mailowy. 

Rekrutacja na studia:

  • I stopnia (stacjonarne i niestacjonarne – 6 semestrów)
  • jednolite magisterskie (stacjonarne – 10 semestrów)
  • II stopnia (stacjonarne i niestacjonarne – 4 semestry)

prowadzona jest drogą elektroniczną w Systemie Elektronicznej Rekrutacji pod adresem:

e-rekrutacja.asp.lodz.pl

System zostanie uruchomiony:

  • 25 maja 2020 r. dla kandydatów na studia stacjonarne I stopnia i studia stacjonarne jednolite magisterskie
  • 24 sierpnia 2020 r. dla kandydatów na studia stacjonarne II stopnia

Dokładne terminy rekrutacji on-line zostaną podane na stronie internetowej do 31 maja.

Dzięki rekrutacji on-line w prosty i wygodny sposób możecie wybrać kierunek studiów, wypełnić niezbędne dane, sprawdzić aktualny status postępowania.

Prosimy pamiętać o kwestiach bezpieczeństwa związanych z obsługą aplikacji internetowych, przede wszystkim zapamiętać login i hasło niezbędne do zalogowania się w systemie.

Przed przystąpieniem do pracy w Systemie Elektronicznej Rekrutacji warto zapoznać się z aktualnymi informacjami dla kandydatów na stronie internetowej uczelni.


Zobacz jak w 11 krokach aplikować na studia w ASP w Łodzi

Krok 1

Zarejestruj się w Systemie Elektronicznej Rekrutacji podając adres e-mail oraz hasło.

Krok 2

Sprawdź potwierdzenie rejestracji wysłane na adres e-mail, który podałeś/aś podczas rejestracji. Zapamiętaj swoje hasło. Będziesz go używał/a przy każdym logowaniu do systemu.

Krok 3

Jeżeli zarejestrowałeś się w Systemie Elektronicznej Rekrutacji, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją, aby elektroniczna rekrutacja przebiegła pomyślnie.

Krok 4

Wybierz kierunek studiów, na który chcesz kandydować. Należy to zrobić w module (Moje kierunki). Pamiętaj, że data podana jako koniec rekrutacji na studia jest ostatnim dniem, w którym możesz wybrać drogą elektroniczną dany kierunek studiów.

Krok 5

Uzupełnij swoje dane (moduł Moje dane). Wpisz swoje imię/imiona i nazwisko w zgodnie z dokumentem tożsamości (dowód osobisty lub paszport). Pamiętaj, aby podać numer telefonu, pod którym będzie można skontaktować się z Tobą w sprawie postępowania rekrutacyjnego.

Krok 6

Załaduj obowiązkowo swoje zdjęcie (moduł Moje dane) najpóźniej do dnia zakończenia elektronicznej rekrutacji na wybrany kierunek studiów. To zdjęcie będzie również zamieszczone w Twojej legitymacji studenckiej.

Krok 7

Wpisz adres zamieszkania oraz adres korespondencyjny (moduł Moje adresy).

Krok 8

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej na wybrany kierunek studiów w terminie elektronicznej rekrutacji (moduł Moje wpłaty).

Opłatę rekrutacyjną należy uregulować najpóźniej do dnia zakończenia elektronicznej rekrutacji na wybrany kierunek studiów. Jeżeli uregulujesz opłatę rekrutacyjną, to poczekaj cierpliwie na jej zaksięgowanie przez Akademię. Po zaksięgowaniu opłaty, otrzymasz status „Uregulowany”.

Dla osób, które będą dokonywały opłaty poza granicami Polski, przed rachunkiem bankowym należy podać: PL SWIFT (IBAN) to: GOSKPLPW

Krok 9

Gdy zostaniesz kandydatem na studia i ZAKOŃCZY się elektroniczna rekrutacja na wybrany kierunek studiów, uczelnia najpóźniej 2 dni przed egzaminem wyznaczy termin (tj. dzień, godzinę i salę) egzaminu wstępnego (zgodnie z harmonogramem rekrutacji) i indywidualnie przyporządkuje go w Systemie Elektronicznej Rekrutacji.

Krok 10

Sprawdź termin egzaminu na swoim indywidualnym koncie w Systemie Elektronicznej Rekrutacji.

Uczelnia nie wysyła do kandydata e-maila informującego o wyznaczonym terminie egzaminu wstępnego.

Krok 11

Złóż dokumenty rekrutacyjne w miejscu i terminie wskazanym przez uczelnię. Szczegóły sprawdź na stronie internetowej.

Podanie o przyjęcie na studia należy pobrać z Systemu Elektronicznej Rekrutacji (moduł Moje dokumenty). Wszystkie dane wpisane przez Ciebie w elektronicznym formularzu, zostaną automatycznie umieszczone w podaniu. Pamiętaj o podpisaniu podania we wszystkich wymaganych miejscach.

Dokumenty będą dostępne do pobrania dopiero, gdy w systemie otrzymasz status kandydata

do góry