Erasmus bez papieru

0

Kontakt

pokój 309 (ul. Wojska Polskiego 121, piętro III, pawilon A)

+48 42 254 74 03

mgr Magdalena Maciaszczyk | specjalista ds. wymiany międzyinstytucjonalnej

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Erasmus bez papieru to inicjatywa mająca na celu doprowadzenie do posługiwania się narzędziami cyfrowymi w procesie realizacji mobilności w ramach programu Erasmus+.


Logowanie do narzędzi online odbywa się za pomocą indywidualnego konta utworzonego przez Biuro ds. wymiany międzynarodowej uczelni wysyłającej (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
Po utworzeniu konta za pomocą maila uczelnianego student je aktywuje i rejestruje się w usługach Erasmus+.
Krok 1: aby aktywować konto należy zalogować się do uczelnianej skrzynki mailowej (snumeralbumu@ @edu.asp.lodz.pl) i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w wiadomości wysłanej z systemu PIONIER.Id for Erasmus+ (nadawca Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). Informacje dotyczące ustawienia hasła znajdują się na stronie: erasmus.pionier.net.pl/pierwsze-logowanie-studenta
Krok 2: rejestracji w usługach Erasmus+ należy dokonać zgodnie z instrukcją dostępną na stronie: erasmus.pionier.net.pl/rejestracja-w-myacademicid

Aby przygotować cyfrowy dokument Porozumienie o programie studiów (Online Learning Agreement, OLA) należy zalogować się w narzedziu  Online Learning Agreement, OLA zgodnie z instrukcją podaną na stronie: erasmus.pionier.net.pl/logowanie-do-uslug-myacademicid a następnie wypełnić formularz Online Learning Agreement (część Before the mobility). Poprawnie złożony dokument zostanie przesłany najpierw do kierunkowego koordynatora w uczelni macierzystej, a potem do koordynatora w uczelni przyjmującej. Może się zdarzyć, że któryś z koordynatorów nie zatwierdzi dokumentu i będzie wymagał wprowadzenia zmian. W takim przypadku należy postępować zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. Zakończenie przygotowania dokumentu następuje w momencie podpisania go przez trzy strony porozumienia. W trakcie mobilności, w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do OLA, należy skorzystać z tego samego narzędzia i przygotować  część During the mobility dokumentu. Proces zatwierdzania ostatecznej wersji porozumienia o programie studiów zostanie zakończony po podpisaniu go przez wszystkie trzy strony.
Wskazówki dotyczące wypełnienia OLA
Każdy uczestnik programu otrzyma drogą mailową szczegółowe instrukcje dotyczące danych koniecznych do wprowadzenia do OLA. W przypadku nieotrzymania wiadomości należy skontaktować się z Biurem ds. wymiany międzynarodowej  (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).
Pytania lub problemy związane z przygotowaniem  OLA należy zgłaszać do Biura ds. wymiany międzynarodowej (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

do góry