!menu-systemowe

0
  • miniatura
    Filename: 3365_8f7aec37e4b315cceb0f8c9e5b2a9296.jpg
    Size: 68.04 KB

Biuro ds. wymiany międzynarodowej ogłasza nabór na wyjazdy studia w ramach Programu Erasmus+ w semestrze zimowym i letnim roku akademickiego 2024/2025.

Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest wypełnienie formularza, złożenie odręcznie wymaganych podpisów oraz terminowe przesłanie jego skanu (format pdf lub jpg) na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Termin przesyłania wniosków upływa 23 lutego 2024 o godz. 13:00.

W rekrutacji nie zostaną rozpatrzone wnioski, które wpłyną już po powyżej wskazanym terminie.

Zgłoszenia każdorazowo dokonuje student zainteresowany udziałem w programie i przesyła wymaganą dokumentację za pomocą swojego indywidualnego adresu uczelnianego (@edu.asp.lodz.pl). W rekrutacji rozpatrzone zostaną jedynie dokumenty przesłane z uczelnianych adresów na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. W przypadku dokumentowania zaangażowania w wydarzenia międzynarodowe (opisane w zasadach) lub znajomości języków obcych za pomocą certyfikatów lub zaświadczeń należy przesłać skany dokumentów razem z formularzem. W przypadku dokumentowania wcześniejszych mobilności w ramach programu Erasmus+ należy przesłać skany zaświadczeń lub poprosić uczelnię wysyłającą o przesłanie informacji dotyczących rozliczenia wyjazdów w ramach programu na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Przygotowując dokumenty należy postępować zgodnie z zasadami rekrutacji.

Lista uczelni zagranicznych, z którymi ASP w Łodzi ma podpisane umowy dostępna jest na stronie w sekcji:

Informacje dotyczące terminów rekrutacji, znajomości języków obcych oraz innych wymagań określonych przez uczelnie zagraniczne znajdują się na ww. stornie z uczelniami partnerskimi, w pliku pdf (More information).

Uwaga! Spotkanie informacyjne.

W czwartek, 15.02.2024 o 14:00 zapraszamy na spotkanie informacyjne online, podczas którego pracownicy Biura przekażą uczestnikom informacje o zasadach oraz wskazówki dotyczące wyboru uczelni zagranicznych i wypełnienia dokumentów aplikacyjnych. Będzie to dobra okazja, dopytać o szczegóły i skonsultować się w sprawie ewentualnych wątpliwości.
Wydarzenie odbędzie się na platformie Teams - dane do logowania zostaną udostępnione w przyszłym tygodniu w wirtualnym dziekanacie.

Informacje o tym i podobnych wydarzenia dostępne są na Facebooku Biura ds. Wymiany Międzynarodowej

 

do góry